Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

World food day /Παγκόσμια ημέρα διατροφής


World Food Day was first held on 16 Oct 1981.
The Food and Agriculture Organization of the United Nations marks World Food Day each year on 16 October, the day on which the Organization was founded in 1945. This day, declared by the UN General Assembly, aims to heighten public awareness of world food problems and strengthen solidarity in the struggle against hunger, malnutrition and poverty.


GR: Στις  16 Οκτωβρίου γιορτάζεται τη Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Αυτή η Ημέρα έχει οριστεί και καθιερωθεί από το 1981 και από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ με κύριο στόχο τον περιορισμό της πείνας στον πλανήτη. Αποτελεί την ενθάρρυνση της γεωργικής παραγωγής τροφίμων και της οικονομικής συνεργασίας μεταξύ των αναπτυσσόμενων χωρών, την ευαισθητοποίηση του κοινού για το πρόβλημα της πείνας, του υποσιτισμού και της φτώχειας.
 Ωστόσο, την ίδια στιγμή που ο μισός πλανήτης έρχεται αντιμέτωπος με την πείνα εξαιτίας χρόνιων καταστάσεων αλλά και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ο άλλος μισός αντιμετωπίζει μια σειρά προβλημάτων διατροφής που σχετίζονται  με την υπερκατανάλωση τροφίμων.
Η παχυσαρκία είναι η συχνότερη διατροφική διαταραχή στις ανεπτυγμένες κοινωνίες, η κύρια αιτία είναι η υπερβολική λήψη τροφής σε σχέση με τις φυσιολογικές ανάγκες του ατόμου. Συνδέεται με  σοβαρές παθολογικές καταστάσεις όπως: Σακχαρώδης διαβήτης, υπέρταση, υπερχοληστερολαιμία, στεφανιαία νόσος, αγγειακές παθήσεις του εγκεφάλου, καρκίνος του παχέος εντέρου και του μαστού, παθήσεις της χοληδόχου κύστης και του ήπατος, αναπνευστικές διαταραχές, ουρική αρθρίτιδα και οστεοπόρωση, περιορισμός της δραστηριότητας, κοινωνικά και ψυχολογικά προβλήματα.

Little changes in your life that will change your life and help you loose fat:
1.Never skip breakfast. Studies show us that people who miss breakfast are tending to gain weight.
A good breakfast will give you the energy to start your day
2.Eat wholegrain foods.
3.Eat 5 portions of fruits and vegetables every day
4.Reduse your calories by stop drinking alcohol and eating fat foods
5.Start your meal with a salad
6.Prefer free fat white meat and low fat milk products
7.Eat nuts. People who were on a diet and eat nuts were losing more weight than those who didnt
8.Dont miss snacks. Eat something light and healthy every 3-4 hours
9.Dont eat carbohydrates at night
10.Increase proteins
11.Sleep good. 6-8 hours 
12.Say no to soda.
13.Eat your last meal at least 3 hours before your sleep
14.Dont eat fast food
15.Increase your physical activity
16.Walk at least 15 min after your lunch
17.Drink lots of water
 

  



Μικρές αλλαγές στη ζωή μας που θα μας οδηγήσουν στην επίτευξη μίας σωστής διατροφής και στην απώλεια λίπους:
1. Μην παραλείπετε το πρωινό. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι παραλείπουν το πρωινό έχουν την τάση να παίρνουν βάρος. Ένα σωστό πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις ομάδεσ τροφίμων και μας εφοδιάζει με την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσουμε την ημέρα.
2. Βαλτε στη ζωή σας προιόντα ολικής άλεσης. Tα προϊόντα ολικής άλεσης περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες από αυτά που γίνονται με ραφιναρισμένο αλεύρι, με συνέπεια να δίνουν και λιγότερες θερμίδες.
3. Καταναλώστε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα 
4. Μειώστε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε μειώνοντας την κατανάλωση λίπους και αλκοόλ.
5.Αρχίστε με την σαλάτα και φάτε λιγοτερο κατα το υπόλοιπο του γεύματος
6. Προτιμίστε άπαχο λευκό κρέας και ημιάπαχα γαλακτοκομικά προιόντα
7. Επιλέξτε ξηρούς καρπούς. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι έκαναν δίατα και κατανάλωναν μία χούφτα ξηρών καρπών καθημερινά είχαν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν βάρος σε σχέση με ομάδα που δεν κατανάλωναν ξηρούς καρπούς.
8.Μην αμελείτε τα σνακ. Φάτε κάτι ελαφρύ και υγιεινό κάθε τρεις με τέσσερις ώρες. Αυτό θα ελέγξει την όρεξή σας.
9.Μην καταναλώνετε υδατάνθρακες το βράδυ. Φάτε τους υδατάνθρακες σας το μεσημέρι και αποφύγετέ τους το βράδυ.
10. Αυξήστε την πρωτείνη
11. Κοιμηθείτε καλά. Ο ανεπαρκής ύπνος φαίνεται να αυξάνει την παραγωγή της κορτιζόλης, που ελέγχει την όρεξη. Υψηλά επίπεδα κορτιζόλης, φαίνεται πως χειροτερεύουν την υπερβολική κατανάλωση και την πείνα. Επιπλέον, ο πολύ λίγος ύπνος μπορεί να οδηγήσει το σώμα σας να μην καίει υδατάνθρακες, που μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερο αποθηκευμένο σωματικό λίπος.
12. Πείτε «όχι» στα αναψυκτικά. Περιέχουν πολύ ζάχαρη.
13.Φάτε το τελευταίο σας γεύμα 3 ώρες πριν από τον ύπνο. Ο μεταβολισμός πέφτει όταν κοιμάστε και το λίπος αποθηκεύεται πιο εύκολα.
14. Ετοιμάστε το γεύμα σας. Αποφεύγετε να αγοράζετε έτοιμο φαγητό στο δρόμο.
15. Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα
16. Περπατήστε. Μόλις 15 λεπτά έντονο περπάτημα μετά από κάθε γεύμα «καίνε» 100 θερμίδες.
17. Καταναλώστε άφθονο νερό


 

4 σχόλια:

  1. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Good Evening!

    Like your blog, worked in Greece ones :-)

    Have a lovely evening from Maria & Tina in Denmark
    http//:www.mariahoffbeck.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή